Music Education by Mette!

Jag och min kompis Mette ska starta ett litet samarbete! Det går iprincip ut på att hon kommer tipsa om låtar som hon tycker att man måste ha hört eller som hon gillar. Jag kommer lägga upp låtarna under kategorin med samma namn!

Hädanefter kommer hon kallas DJ Mette här på bloggen!

Vem är denna DJ och hur kännar jag henne?
Jo det är som sagt Mette:) Hon är en grym dansös och det kanske är därifrån hon har fått all musiken? Ja, jag har ingen aning :P Vi har gått i samma klass sedan 6an och jag har alltid uppskattat hennes musiksmak! Så jag hoppas att ni inte blir besvikna över hennes inlägg! Måste bara tillägga att Mette är fruktansvärt kort! :P Jag tänkte för att ni ska få veta vem det är så kommer här en liten intervju med henne.

Intervju:

F: Hur kommer det sig att du lyssnar så mycket på musik?
S: För att jag inte har något bättre för mig :P (Sen kommer ett lite mera seriöst var,) nä men jag hör ju musik helatiden när jag tittar på tv å gör andra saker för att fördriva tiden å hör jag något jag gillar så vill jag gärna lyssna på det igen

F: Vilken sorts musik kommer vi få lyssna mest på?
S: Öhh musik jag gillar, jag vet inte, definitivt ingen basshunter kan jag ju berätta

F: Vilken skola går du på?
S: Södra Latin

F: Vilken linje då?
S: Matte data :P näe, Natur natur

F: Hur skulle du beskriva dig med 3 ord?
S: Öhh, öhh, öhh :P

F: Vad vill du att bloggläsarna ska veta om dig?
S: Att jag blir lycklig när jag ser filmer där de kör snabba bilar å skjuter varandra. Det är det som får mig på bra humör när jag är nere. En fin bil som kör förbi kan få mig att le när jag e deprimerad :)




DJ Mette i egen hög person!

Music Education by Mette | |
Upp