Damien Jurado - Sheets

Dagens låt kommer här!



Music Education by Mette | |
#1 - - Ski Snobb / Felix Wideroth:

Grym låt Mette! Hur kommer det sig att du kan ha en så bra musik smak? Måste säga att jag avgudar dig Mette! Kan du inte lära mig hur man är en bra DJ? SNÄLLA!!

Ha det bra KRAM



#2 - - Mette:

Att vara en bra DJ är inget man kan lära ut, man föds som det. Så jag är ledsen men jag kan inte hjälpa dig. Men fortsätt att avguda mig det skadar aldrig.

KRAM //DJ Mette

#3 - - Ski Snobb / Felix Wideroth:

Men alltså snälla jag måste veta!!!! Man måste kunna lära sig hur man är en bra DJ!!! Man kan inte födas med det. Det finns ingen gen för det! Jag har kollat.

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA

jag är ditt största (och enda(A) ) Fan!!!

Du måste hjälpa mig! Jag gör vad som helst!

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA

HJÄLP MIG!



#4 - - Jonas:

Men herregud hörrni! Ni är allt för roliga ni två! Haha!

#5 - - Mette:

du den där "jag gör vad som helst" har jag hört förut och jag har fortfarande inte fått en prinsesstårta av dig vilket du som mitt största men absolut inte enda fan borde ha fixat. som svar på ditt förtvivlade rop på hjälp så kan jag väll säga att som DJ måste man kunna skilja på bra och mindre bra musik och det är något man inte kan lära sig! jag säger inte att jag har denna förmåga i allas ögon men uppenbarligen i dina. ett annat tips är att du fortsätter följa denna blogg och se och lär.

Kram

Upp